Apie specialistą

Greta Kučinskaitė

Psichologė, Kognityvinės elgesio terapijos (KET) praktikė

ico
individuali terapija
50 €
ico
vaikų terapija
-
ico
individuali porų terapija
-
ico
grupinė terapija
-
Sritys

Beprasmybės jausmas, Depresija, Egzistencinės krizės, Emocijų kontrolė, Gedulas, Kasdieninio gyvenimo problemos, Mokymasis gyventi su artimųjų ligomis, Mokymasis gyventi su psichikos liga, Netektis, Paauglių problemos, Pasitikėjimas, Problemos šeimoje, Sąmoningumas, Santykių krizė, Savęs pažinimas, Skyrybos, Smurtas šeimoje, Stresas, Su LGBT+ susiję sunkumai., Suaugę alkoholikų vaikai, Vidiniai konfliktai

Psichologinė kryptis

Kognityvinė elgesio terapija

Kalbos

Lietuvių

Konsultacija gyvai

Ne

Konsultacija internetu

Taip

Paslaugos ir kainos
Individuali konsultacija
50 €
Paauglių terapija
50 €
Specialisto aprašymas

Siekiu kurti šiltą, lygiavertį, palaikantį ir besąlygiškai priimantį ryšį, jog konsultacija būtų saugi erdvė, kurioje kiekvienas galėtų susitikti su tikruoju savimi, leidžiančiu sau jausti ir laisvai reikšti savo mintis. Tikiu, jog sunkumų šerdyje slypi galimybės, kurias kiekvienas nešiojasi savyje, tik kartais reikia pagalbos priimti save, įsivardinti savo jausmus, įsisąmoninti bei geriau pažinti iškilusius sunkumus, atrasti jų priežastis, naujus efektyvius sprendimo būdus ir vidinius resursus juos įveikti.

Darbas su suaugusiais ar paaugliais:
  • Kasdieninio gyvenimo problemos ir sprendimų priėmimas;
  • Nerimas, baimės, gėda, depresija, stresas, nuovargis, slegianti nuotaika;
  • Nepasitikėjimas savimi, žema savivertė ir vidiniai konfliktai;
  • Tarpusavio santykiai ir bendravimo sunkumai (su partneriu, šeimoje, draugais, darbe);
  • Kriziniai išgyvenimai ir suicidinės mintys;
  • Mokymasis gyventi su savo ar artimojo ligomis;
  • Savęs pažinimas ir savojo „aš“ išsigryninimas;
  • Nuostatos, įsitikinimai, vertybės;
  • Psichologinis atsparumas;
  • Savirealizacija, motyvacija, bedarbystė, karjeros ir asmeniniai pokyčiai;
  • Su LGBT+ tapatybe susiję sunkumai.
Išsilavinimas
  • Psichologijos bakalauras Vytauto Didžiojo universitete;
  • Sveikatos psichologijos magistras Vytauto Didžiojo universitete;
  • Šiuo metu studijuoju Kognityvinę elgesio terapiją (KET) Lietuvos sveikatos mokslų universitete.
Darbo, praktikos bei savanorystės patirtis
  • 2017 m. – iki dabar psichologinis konsultavimas suaugusiųjų, paauglių, vaikų bei jų tėvų (šiuo metu dirbu krizių centre ir keliose psichologinio konsultavimo įmonėse);
  • 2013 m. – iki dabar emocinės paramos tarnybos „Jaunimo linija“ savanorė, savanorių teikiamos emocinės paramos kokybės vertintoja;
  • 2019 m. Respublikinės Kauno ligoninės psichiatrijos klinika;
  • 2017 m. UAB „Mokymai ir konsultavimas“;
  • 2017 m. VšĮ „Mes kitokie“;
  • 2017 m. „SafeTalk“ savižudybių prevencijos mokymai;
  • 2016 m. Vaikų dienos ir krizių centras;
  • 2015 m. VšĮ „Algojimas“ negalią turinčių žmonių labdaros ir paramos fondas;
  • 2015 m. „Viltis“ Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija.
2020 m. kvalifikacijos kėlimas konferencijose, paskaitose, seminaruose, mokymuose.
  • Kaip psichologų profesinė etika gali padėti suderinti teisinius reikalavimus ir psichologinės pagalbos tikslus? (2022)
  • Savižudybių intervencijos įgūdžių mokymai ASIST (2021)
  • Depresijos diagnostika ir gydymas: atvejų analizė (2021)
  • Kaip išreikšti pyktį? Sunkių emocijų valdymo pagrindai (2021)
  • Valstybės pareiga padėti moterims krizinio nėštumo metu (2021)
  • Smurtas artimoje aplinkoje: prevencija, apsauga, pagalba, bendradarbiavimas (2021)
  • Bendravimo su klientu įgūdžių tobulinimas (2021)
  • Metodologiniai socialinių mokslų tyrimų iššūkiai COVID-19 pandemijos laikotarpiu: išmoktos pamokos (2021)
  • Sveikatos psichologija Lietuvoje: kur atėjome ir kur einame? (2021)
  • 6-oji Vilniaus savižudybių intervencijos metodų konferencija (2021)
  • Be Aware: Kompetencijų darbui su seksualiniu priekabiavimu darbovietėje stiprinimas (2021)
  • Psichologinės traumos ir adaptacijos sutrikimo atpažinimas bei psichologinio psichotraumatologinio įvertinimo pagrindai (2020)
  • Motyvacija veikti, mokytis, siekti (2020)
  • Pagalba po krizinio įvykio asmenims ir organizacijoms (2020)
  • Onkologinė liga ir psichologiniai sveikimo procesai (2020)
  • Kaip išgyventi netektis šeimoje? (2020)
  • Psichologinė krizė. Aš galiu ją įveikti (2020)
  • Krizinis nėštumas: kaip prisitaikyti prie emocinių iššūkių laikotarpio? (2020)
  • Sveiki santykiai: kaip kurti ir išlaikyti? (2020)
  • Stresas: kaip sumažinti ir įveikti? (2020)
  • Konfliktai: kaip valdyti ir spręsti? (2020)
  • Seksualinis priekabiavimas: kaip atpažinti ir kur kreiptis? (2020)
  • Pagalba sau, patyrus emocinius išgyvenimus (2020)
  • Stresas ir jo valdymas (2020)
  • Miego sutrikimai: laikini sunkumai ar lėtinė liga (2020)
  • Emocijos, jausmai ir aš: kaip išmokti valdyti kylančias emocijas ir jausmus? (2020)
  • Karantinas ir psichikos sveikata (2020)
  • Psichikos sveikata ir COVID-19: kokių paslaugų reikia visuomenei? (2020)
  • Psichikos sveikata – visiems (2020)
  • Konfliktinių situacijų atpažinimas ir sprendimas darbe su klientais (2020)
  • Depresija: ar turi tinkamus pagrindus jos supratimui? (2020)
  • Emocinis sąmoningumas darbe ir asmeniniame gyvenime (2020)
  • Psichosocialinio streso reakcijos į COVID-19 pandemiją: tyrimais paremtos rekomendacijos (2020)
  • Stiprių jausmų raiška (2020)
  • Vyrų krizės: nuo priežasčių iki sprendimų (2020)
  • Kaip įveikti nerimą ir stresą, pasitelkiant vidinius išteklius? (2020)
  • Gyvensena ir psichikos sveikata (2020)
  • Darbas su smurtauti linkusiais asmenimis (2020)
  • Streso ir perdegimo atpažinimas ir įveika (2020)
  • Atsparumo stresui įgūdžiai, stiprinantys sveikatą ir imunitetą (2020)
  • Kaip pasirūpinti savimi karantino metu? (2020)
  • SEU konsultantų/lyderių mokymai (2020)
  • Kaip bendrauti su vaiku sudėtingų situacijų metu? (2020)
  • Psichologo pagalba vaikui, turinčiam autizmo spektro sutrikimą (2021)
  • Pagalba pradinio ugdymo mokiniams, turintiems emocijų, elgesio sunkumų, nuotoliniu būdu (2020)
  • Probleminis vaikų elgesys – kaip elgtis? (2020)
  • Vaikų pyktis: kaip padėti jį išreikšti? (2020)
  • Kaip parodyti pozityvų dėmesį vaikui? (2020)
  • Vaikų brandumo ugdymas – pagalba vaikui užaugti (2020)
  • Krizių valdymas mokykloje (2020)
  • Vaikų naudojimasis internetu: moksliniai rezultatai ir praktinės įžvalgos (2020)
  • Tėvų reikšmė vaiko ugdymo procese: taisyklių kūrimas, susitarimai ir reiklumas (2020)
  • Naujosios kartos vaikų (ekrano vaikų) ypatumai: ką turi žinoti tėvai (2020)
  • Darbas su vaikais, turinčiais įvairiapusių raidos, elgesio ir emocijų sutrikimų (2020)
  • Kaip pasiruošti mokyklai? Vaikų ir tėvų iššūkiai (2020)
  • Atidėliojimas ir motyvacijos trūkumas. Kaip įgalinti vaikus tai įveikti? (2020)
  • Kaip kurti motyvuojantį ryšį su vaiku? (2020)
  • Kaip šeimoje elgtis su hiperaktyviu vaiku? (2020)
  • Suprasti vaiką ir save tėvystėje (2020)
Moto

„Viskas, ko tau reikia, glūdi tavyje ir laukia, kol galės išnirti ir atsiskleisti. Tau tereikia ramiai ir kantriai ieškoti to, ką nešiojiesi savyje, tik taip iš tiesų surasi.“ – E. Caddy